Ortomolekuláris Medicina

"Az ortomolekuláris medicina a jó egészség megőrzésére és a betegségek kezelésére törekszik oly módon, hogy az emberi szervezetben változást idéz elő olyan anyagok koncentrációjában, melyek a szervezetben egyébként is megtalálhatók és a jó egészségi állapothoz szükségesek." (Linus Pauling)

Orvosok és terapeuták rendíthetetlen munkájának köszönhetően az ortomolekuláris medicina a hagyományos orvosi biokémia és a természetes gyógyászmódok közti hidat kezdi megteremteni.

2010. október 6., szerda

Allergia ellen - ne felejtsétek el a következő szezonig!

Kedves Blogbarátaim!

Mostanában annyi visszajelzés jött az allergiás vendégeimtől, hogy gondoltam, gyorsan összefoglalom a tapasztalataimat.
A forgalmazó cég által tartott egyik konferencián mutatták be az Allospertan nevű kapszulát (még jó, hogy a magyar szórólap anyagát én tisztáztam... :) ), amiben ásványi anyagok, nyomelemek és vitaminok megfelelő kombinációja van zárva, amik így együtt hisztaminblokkoló hatással bírnak. Magyarul képesek a szervezet túlreakcióját kezelni. A konferencián a lelkünkre kötötték, hogy ha igazán jó hatást, eredményt akarunk elérni, akkor párosítsuk ezt a kapszulát az egyiptomi feketekömény olajjal (vagy annak kapszulás formájával). Én megfogadtam a tanácsot, és minden allergiás vendégemnek teszteltem és ajánlottam a kombinációt. Magam sem bíztam ekkora hatásban, hiszen sok allergiás 15-18 éve küzd(ött...) a problémával, és van, aki asztmás is emellett. Egyszer csak elkezdtek szállingózni a pozitív visszajelzések. Ezek közül hármat ki is tettem a bal oldali sávra, olvashatjátok az egyes vendégek véleményét, tapasztalatait.
Tényleg hihetetlen, hogy csupán pár ásványi anyag és egy növényi olaj pontos arányú házasítása ekkora eredményeket produkál. És ne felejtsük el, hogy akik ezeket e készítményeket szedték, egyben táplálták is a szervezetüket, vitaminokkal, ásványokkal, értékes anyagokkal látták el azt.

Az Allospertanról már írtam a blogomban. A feketeköményről is fogok hamarosan.

Kívánok a jövőben minél több allergiásnak jó közérzetet, tüsszögés és orrfolyás mentes hónapokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.