Ortomolekuláris Medicina

"Az ortomolekuláris medicina a jó egészség megőrzésére és a betegségek kezelésére törekszik oly módon, hogy az emberi szervezetben változást idéz elő olyan anyagok koncentrációjában, melyek a szervezetben egyébként is megtalálhatók és a jó egészségi állapothoz szükségesek." (Linus Pauling)

Orvosok és terapeuták rendíthetetlen munkájának köszönhetően az ortomolekuláris medicina a hagyományos orvosi biokémia és a természetes gyógyászmódok közti hidat kezdi megteremteni.

2010. október 15., péntek

Tapasztalatok az Allospertanról és a Feketeköményről

Az alábbi leveleket vendégeimtől kaptam, akik több-kevesebb éve allergiával küzdöttek, de az Allospertannal és a Feketeköménnyel megszabadultak a tüneteiktől.

"Kedves Lívia!
Az allergiám kb. 12 éve jelentkezett először (33 éves koromban). Jellegzetes tüneteim: viszket a szemem, kapar a torkom, végtelen tüsszögés sorozatok egészen a rekeszizmom megfájdulásáig, folyik az orrom is ilyenkor. Gyógyszert szedni nem akartam, ezért kipróbáltam több alternatív megoldást is, de - bár javulások voltak - nem éreztem elfogadhatónak az eredményeket. Idén viszont a bogyóinak köszönhetően szinte teljesen tünetmentes voltam, gyakorlatilag 2 enyhén problémás nappal letudtam az egész szezont(a szezon nálam augusztus első felétől bő egy hónapig kb. szeptember közepéig tart). Eddig ez volt a legolcsóbb és a leghatékonyabb megoldás. Évi két problémás nappal már jól együtt lehet élni.
Köszönöm a segítségét!" (K. Á. Budakalász)


"a fiam is jól van, nem sokat tüsszent, úgyhogy szerintem a kapszula bejött. Tavaly ilyenkor már a szemét is szétdörzsölte, és állandóan nyitva volt a szája. Most nem dugul az orra és a szeme sem piros." (Sz.I. Hatvan)

"ahogy ígértem, az allergiára kapott szerekkel kapcsolatosan informállak. először is köszönettel tartozom, mert hatalmas eredményt tapasztaltam. úhy vagyok túl az allergiaszezon első, nehezebb felén, hogy napokig nem kell még tüsszentenem sem, a szemem egyáltalán nem viszket, a garatom sem, napi 1-2 db zsepinél több nem kell, és még a kellemetlen, tüdőmagasságban lévő hátviszketés sem kínoz. Egyébként azt is tapasztaltam, hogy ha elhagyom a szereket, másnap vacakabbul vagyok, tehát működik." (Allospertan+ Feketekömény olaj) (G.I. Budapest)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.