Ortomolekuláris Medicina

"Az ortomolekuláris medicina a jó egészség megőrzésére és a betegségek kezelésére törekszik oly módon, hogy az emberi szervezetben változást idéz elő olyan anyagok koncentrációjában, melyek a szervezetben egyébként is megtalálhatók és a jó egészségi állapothoz szükségesek." (Linus Pauling)

Orvosok és terapeuták rendíthetetlen munkájának köszönhetően az ortomolekuláris medicina a hagyományos orvosi biokémia és a természetes gyógyászmódok közti hidat kezdi megteremteni.

2010. november 30., kedd

Újabb örömteli eredmény!

Amint azt valamelyik előző bejegyzésben ígértem, nem csak a Cocowel-ről és az Omega 3-ról kaptam pozitív visszajelzést, hanem egy már sokat emlegetett készítményről is, a Femicin Phytohormon-ról is.
Egy 40-es éveinek elején járó hölgyről van szó, akinek különböző "turnusokban" távolították el a méhét és a petefészkeit. Az orvos szintentikus hormont akart adni, a hölgy azonban ezt nem fogadta el, és hozzám fordult segítségért. Én javasoltam neki a Femicin Phytohormon nevű készítményt, aminek a szakmai leírását elküldtem az orvosa részére, hogy átolvashassa, megbeszélhessék az alkalmazhatóságát. Az orvos úgy találta, hogy alkalmazható a készítmény, és 3 hónap "próbaidőben" egyeztek meg a hölggyel.
Az alkalmazást követő első hónap után a hölgy arról tudott beszámolni, hogy a tünetei szinte teljesen elmúltak, nincsenek hőhullámai, és jobb a közérzete. A 3 hónap lejártával kontroll laborvizsgálatokra került sor, ahol az eredmény ugyan nem lett még 100%-os, de hatalmas javulást értünk el ezzel a természetes szerrel. Ez épp elég volt ahhoz, hogy folytathassa a hölgy ezt a fajta kezelést. Újabb két hónap után (mert június végén kezdte el szedni, tehát összesen öt hónapja...) az eredmény teljesen tökéletes volt! A vérképe maximálisan jó volt, az orvos is meg volt lepődve.
Természetesen én is nagyon örültem az eredménynek, hiszen ez egy újabb ékes bizonyítéka annak, hogy a természet kincseit nem szabad elfelejteni, és ha tehetjük, akkor a gyógynövényeket, fitohormonokat használjuk a mesterséges helyett.
A hormonokról hamarosan lesz szó a blogjaimon, érdemes figyelnetek, ugyanis az elmúlt héten pénteken egy fantasztikus előadáson voltam, aminek bizonyos részleteit szeretném kiemelni és megosztani Veletek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.