Ortomolekuláris Medicina

"Az ortomolekuláris medicina a jó egészség megőrzésére és a betegségek kezelésére törekszik oly módon, hogy az emberi szervezetben változást idéz elő olyan anyagok koncentrációjában, melyek a szervezetben egyébként is megtalálhatók és a jó egészségi állapothoz szükségesek." (Linus Pauling)

Orvosok és terapeuták rendíthetetlen munkájának köszönhetően az ortomolekuláris medicina a hagyományos orvosi biokémia és a természetes gyógyászmódok közti hidat kezdi megteremteni.

2010. március 10., szerda

Ismét a LIZIN-ről

Ígértem további tapasztalatokat az L-Lysin kapszulával kapcsolatban... ÍME:
Amikor egy vendégem érezte a megfázás első tüneteit, a következőket javasoltam neki: mivel nem volt otthon olajfalevél kivonata, sem grapefruit cseppje, sem egyéb hasonló, megfázás ellen hasznos szer, megemeltettem a C-vitamin adagot, ezen kívül (mivel emlékeztem, hogy az illető kapott L-Lysin kapszulát a terápiájába) azt mondtam neki, hogy kapkodjon be L-Lysin kapszulából is 3szoros adagot, a szokásos helyett. A megfázás abban a kezdeti szakaszban megállt, és 1-2 nap alatt visszahúzódott.

Ezen felbátorodva, amikor én fáztam meg (rendszeres szokásom, hogy a mínusz fokokban kabát nélkül rohangálok, mert előzőleg leizzadtam az oviban, bölcsiben, öltöztetés közben...) hasonló sikerrel alkalmaztam a kúrát.

És még egy említésre méltó tapasztalat:

A múltkori pécsi kirándulásunk során szállásadó barátnőm a látogatást megelőző napon akaratán kívül Pancsakarmát végzett (Magyarul elkapott egy vírusfertőzést, aminek az eredménye hányás és hasmenés. A Pancsakarma egyébként az ajurvédikus orvoslás méregtelenítő terápiás módszereit foglalja magában.), egy picit megijedtem, nem akartam hazacipelni ezt a jó kis vírust a gyerekeimnek. Így ismét a férjem L-Lysin-es dobozát támadtam meg. A kivédési akció akkor sikeres volt, egyikünk sem betegedett meg. (Sajnos két héttel később a fiam az óvodában bekapta a vírust...)

A fent említett tapasztalatokhoz fontos hozzátenni, hogy a Lysin mellett mindig alkalmaztam C-vitamint mint "segédanyagot", valamint a bélfertőzéses időszakban probiotikus készítményt (Laktóztolerancia kapszulát), a bélflóra megerősítésére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.